• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • 0578-200159
  • [email protected]
  • Bespaar veel premie door het switchen in verzekeringsdekkingen
  • Gratis meeverzekeren van helm, kleding en accessoires vanaf WA+
  • Gratis pechhulp in binnen- en buitenland vanaf WA+
Bikerpolis

Switch vier keer per jaar en bespaar!

Switch vier keer per jaar en bespaar!
  • Home
  • Flexibele Motorverzekeringen
    • Motorverzekering
    • Klassieker/Oldtimer motorverzekering
    • Aanvullende verzekeringen
      • Rechtsbijstand motorrijtuigen
      • Ongevallen opzittendenverzekering
      • Pechhulp
      • Helm, kleding en accessoires
    • Overige verzekeringen
  • Klantenservice
    • Over Bikerpolis
    • Persoonlijk Digitaal Dossier
    • Downloads
    • Dienstenwijzer
    • Veelgestelde vragen
  • Blog
  • Contact
  • Bereken jouw premie

Home | Dienstenwijzer Bikerpolis

Dienstenwijzer Bikerpolis

INFORMATIE OVER ONZE DIENSTVERLENING

Wij maken graag heldere afspraken met jou over onze dienstverlening en de bijbehorende kosten. In deze dienstenwijzer lees je daar meer over. Wij gaan hierbij verder dan de informatie die we op grond van de Wet op het financieel toezicht moeten verstrekken. Wij geven je graag aanvullende informatie over onze dienstverlening zodat jij een goed totaalbeeld krijgt. Heb je hier vragen over, stel ze ons dan gerust!

Adresgegevens

Onze gegevens luiden: Sportlaan 4a, 8181 BE Heerde, Postbus 1, 8180 AA Heerde

REGISTRATIE AFM

Ons kantoor is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten onder vergunningnummer: 12017573.

Op grond van deze vergunning mogen wij de volgende activiteiten verrichten:

Adviseren en bemiddelen in particuliere schadeverzekeringen
Adviseren en bemiddelen in zakelijke schadeverzekeringen

AARD VAN ONZE DIENSTVERLENING

Binnen het kader van onze vergunning kunnen wij jou op de volgende manieren van dienst zijn:

  • Middels onze website bieden wij schadeverzekeringen aan welke jij 24/7 kunt aanvragen, wijzigen en beheren.
  • Wij geven geen advies over de schadeverzekeringen.

KLACHTEN OVER DE UITVOERING VAN ONZE DIENSTVERLENING

Uiteraard doen wij ons best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als je echter niet tevreden bent, vragen wij je dit ons direct te laten weten. Wij doen dan ons uiterste best om je klacht zo snel mogelijk te verhelpen. Mocht je menen dat wij niet adequaat op jouw klacht hebben gereageerd, dan kan je je wenden tot: Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) kunnen nemen van deze gegevens. Ook hebben onze medewerkers een geheimhoudings-verklaring ondertekend Wij gebruiken de gegevens die wij van jou krijgen om je verzekeringsaanvraag te beoordelen. Dat kan betrekking hebben op het verzekeren van bepaalde risico’s.

Bij verzekeraars gaat het dan om de informatie die zij nodig hebben om te kunnen bepalen of en zo ja onder welke condities zij aan jou een offerte willen uitbrengen voor een verzekering.

Wij geven de van jouw ontvangen persoonsgegevens alleen aan derden door wanneer dat nodig is om een bepaald onderdeel van jouw opdracht uit te voeren. Wij geven daarbij alleen die gegevens door die deze derden ook echt nodig hebben om de door ons gevraagde werkzaamheden voor jou uit te voeren.

HOE LANG BEWAREN WIJ JOUW GEGEVENS?
Wij bewaren de gegevens niet langer dan nodig om de opgedragen werkzaamheden voor je uit te voeren. Uiterlijk vijf jaar nadat de verzekeringen die wij voor je tot stand hebben gebracht zijn geëindigd, vernietigen wij de persoonsgegevens die wij van jou in dit kader hebben ontvangen, tenzij deze gegevens bewaard moeten blijven voor mogelijke risicoaansprakelijkheid die wij kunnen lopen over een geleverd product of dienst.

WAT ZIJN JOUW RECHTEN?

Jij bent onze klant. Dus jij hebt het recht om te bepalen welke gegevens wij van jou wel of niet ontvangen. Maar daarnaast heb je nog andere rechten. Wij vatten deze hieronder samen.

Je mag ons altijd een overzicht vragen van de persoonsgegevens die wij van jou hebben. Dit overzicht verstrekken wij je kosteloos.
Wanneer je meent, dat wij bepaalde gegevens over jou onjuist in onze administratie hebben verwerkt, dan kan je om correctie vragen. Wij stellen dit zeer op prijs, omdat wij uiteraard alleen ons werk goed kunnen doen, wanneer de gegevens waarmee wij voor jou werken correct zijn.
Indien jij niet langer wilt dat wij bepaalde gegevens in onze administratie hebben geregistreerd, dan kan je ons verzoeken deze gegevens te verwijderen. Uiteraard voldoen wij in dat geval aan je verzoek.
Wij hebben hierboven aangegeven op welke wijze wij de van jou ontvangen gegevens gebruiken. Mocht je op enig moment dit gebruik willen beperken, bijvoorbeeld dat wij bepaalde gegevens niet aan een bepaalde organisatie mogen doorgeven, dan kan je ons dit laten weten. Ook aan dit verzoek zullen wij dan uiteraard voldoen.
Postbus 93257 – 2509 AG Den Haag

Telefoon: 070 – 333 8 999, website: www.kifid.nl

Ons kantoor is bij het Kifid aangesloten onder nummer 8107935.

ADVIESVRIJ

Ons kantoor heeft banden met 1 of meerdere maatschappijen. Hierdoor hebben wij contractuele afspraken om waar mogelijk de verzekeringen van deze betrokkenen aan je aan te bieden.

GEEN ZEGGENSCHAP

Wij zijn een volledig zelfstandige onderneming. Geen enkele bank, verzekeraar of andere aanbieder van financiële producten heeft stemrechten, aandelen of anderszins zeggenschap in ons bedrijf.

SELECTIE VAN AANBIEDERS

Periodiek of per zaak, afhankelijk van het product, maken wij een selectie van de schadeverzekeringen die verzekeringsmaatschappijen voeren. Hierbij werken wij samen met serviceproviders (een soort inkooporganisatie) en/of een aantal voorkeurs-maatschappijen. Wij bepalen zelf wie dat zijn. Wij zijn dus volledig vrij in onze advisering.

ONZE BELONING

Voor schadeverzekeringen worden de kosten van onze werkzaamheden in principe gefinancierd door de verzekeraar waarmee wij jou in contact brengen. Dit heet provisie. Op jouw verzoek wordt de hoogte van die provisie aan je kenbaar gemaakt.

PRIVACY VERKLARING

UW PERSOONSGEGEVENS
Op onze site of op het aanvraagformulier beantwoord je bij het aanvragen van een schadeverzekering vragen met o.a. persoonsgegevens. Deze gegevens zijn noodzakelijk voor het beoordelen van je verzekeringsaanvraag.

WIJ GAAN ZORGVULDIG MET JOUW GEGEVENS OM

Met de gegevens die wij van jou ontvangen, gaan wij zorgvuldig om. Wij hebben technische en organisatorische maatregelen genomen om te voorkomen dat onbevoegde derden kennis

Indien jij dat wenst, kan je ons vragen je gegevens door te zenden aan een derde. Bijvoorbeeld je accountant, advocaat of bank. Na ontvangst van je verzoek zullen wij deze zo spoedig mogelijk uitvoeren.
Wanneer wij van derden persoonlijke informatie over jou ontvangen, bijvoorbeeld van je verzekeraar, accountant, bank of andere financieel adviseurs dan informeren wij je over de bron waaruit wij deze informatie hebben ontvangen.

WAT IS DE SITUATIE WANNEER JE ONS BEPAALDE INFORMATIE NIET GEEFT, OF ONS BEPERKT IN HET GEBRUIK DAARVAN?
Wanneer jij ons bepaalde informatie niet wenst te verstrekken of ons beperkingen oplegt in het gebruik hiervan, dan missen wij een of meerdere “stukjes” van de puzzel. Wij zullen je er dan wel op wijzen, dat in de verzekering bepaalde gaten kunnen zitten omdat wij niet over alle informatie konden beschikken en wat de consequenties hiervan voor jou kunnen zijn.

KLACHTEN OVER DE WIJZE WAAROP WIJ MET JOUW PERSOONSGEGEVENS OMGAAN

Zoals hierboven aangegeven, proberen wij zo zorgvuldig mogelijk met jouw persoonsgegevens om te gaan. Heb je vragen over de wijze waarop binnen ons kantoor wordt omgegaan met jouw persoonsgegevens? Aarzel dan niet en neem hierover contact met ons op. Wij zullen dan ons best doen om deze vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Mocht je klachten hebben over de wijze waarop ons kantoor met jouw persoonsgegevens is omgegaan, dan spreken wij de wens uit dat je hierover contact opneemt met de directie van ons kantoor. Wij beloven je dat deze klacht onze aandacht krijgt.

Mocht je toch van mening blijven, dat wij niet zorgvuldig genoeg met jouw persoonsgegevens zijn omgegaan, dan kan je een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens: www.autoriteitpersoonsgegevens.nl.

COMPLETE DIENSTVERLENING

We hopen dat je een beeld heeft gekregen van wat wij ongeveer voor jou kunnen betekenen. In de praktijk doen wij meer dan je in deze ‘Dienstenwijzer’ hebt kunnen lezen. Wil je weten wat wij nog meer voor jou kunnen doen of hoe wij werken? We vertellen het je graag in een persoonlijk gesprek.

Ook een Bikerpolis-verzekering afsluiten?

Bereken mijn premie

Footer

Over ons

Bikerpolis is gespecialiseerd in het aanbieden van flexibele en voordelige motorverzekeringen. Bikerpolis is onderdeel van Veldhuis Advies.

Motorverzekeringen

  • WA
  • Beperkt Casco (WA+)
  • Volledig Casco (Allrisk)

Mijn Bikerpolis

Jouw persoonlijk digitaal dossier
nu via de Bikerpolis app!

Meer informatie

Helpdesk

0578-200159

werkdagen 08.30 tot 17.30 uur

Alarmcentrale

+31(0)302567777

24/7 bereikbaar bij ongeval

Contact

Bezoekadres
Sportlaan 4a
8181 BE
Heerde
Postadres
Postbus 1
8180 AA
Heerde

0578 - 200 159
[email protected]
Volg ons op Facebook!

© Veldhuis Advies - Alle rechten voorbehouden | Deze website is ontwikkeld door B&S Media Internetmarketing

Privacy | Cookies | Disclaimer | Sitemap

Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Noodzakelijke cookies Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Preferences
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Optimale beleving
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}